Régi filmhíradó: ilyen volt 90 éve egy magyar autóverseny
Vékony virsligumik ide vagy oda, a nagy teljesítményű régi autókkal már a 20-as években is igen komoly sebességeket értek el.
Vékony virsligumik ide vagy oda, a nagy teljesítményű régi autókkal már a 20-as években is igen komoly sebességeket értek el.
A Forma–1-ben olyan gyorsan cserélnek kereket, hogy lassítás nélkül nehéz követni, pontosan mi is történik. De vajon mi 2018 és minden idők rekordideje?
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.
A fiatalok a végletekig rajonganak a száguldó cirkuszért, így nem meglepő, hogy az esküvőjüknek is akad némi F1-es felhangja.
Egy ideje már a turisták által közkedvelt spanyol városban is kapható rózsafagyi, mégpedig egy helyi autóversenyzőnek köszönhetően.
Ha nem is az összes versenyen, de néhány rajtceremónián várhatóan fel fognak tűnni a grid girlök.
A leginkább a Forma–1-es közvetítésekből ismert sportriporter az egyik navigációs készülék-gyártó hivatalos hangja lett. Laza és vicces kifejezéseket, illetve F1-kiszólásokat is kapunk tőle.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
Ma reggel a McLaren is leleplezte idei fejlesztésű Forma–1-es autóját, mely a csapat klasszikus színét kapta meg.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
Az F1-közvetítések 2018-tól egy újabb érdekes perspektívával gazdagodnak. Golflabdaszerű új kamera kerül minden kocsira.
A Forma-1 világbajnokság utolsó állomásán a kétszeres világbajnok Fernando Alonso bejelentette, hogy saját e-sport-csapatot indít, utána pedig óriási csatában az F1 első videójátékos vb-címe is eldőlt.
Hallottunk már néhány extravagáns leánykérésről, de ilyen F1-es felütésűvel eddig még nem találkoztunk.
Ez esetben nemhogy csökkentették, hanem pont ellenkezőleg, növelték a sofőr lába alatti pedálok számát. Nem ok nélkül.