Régi filmhíradó: ilyen volt 90 éve egy magyar autóverseny
Vékony virsligumik ide vagy oda, a nagy teljesítményű régi autókkal már a 20-as években is igen komoly sebességeket értek el.
Vékony virsligumik ide vagy oda, a nagy teljesítményű régi autókkal már a 20-as években is igen komoly sebességeket értek el.
A Forma–1-ben olyan gyorsan cserélnek kereket, hogy lassítás nélkül nehéz követni, pontosan mi is történik. De vajon mi 2018 és minden idők rekordideje?
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.
A fiatalok a végletekig rajonganak a száguldó cirkuszért, így nem meglepő, hogy az esküvőjüknek is akad némi F1-es felhangja.
A hazai közönség előtt szereplő Sebastian Vettel, a Ferrari négyszeres világbajnok pilótája nyerte a Forma-1-es Német Nagydíj szombati időmérő edzését, így a vasárnapi futamon ő rajtolhat majd az élről.
Sebastian Vettel, a Ferrari német pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es Kanadai Nagydíjat, s mivel a vb-címvédő Lewis Hamilton csak ötödik lett, így átvette tőle a vezetést a pontversenyben.
Egy ideje már a turisták által közkedvelt spanyol városban is kapható rózsafagyi, mégpedig egy helyi autóversenyzőnek köszönhetően.
Az IndyCarban nagyon beválltak az idei technikai módosítások, melyeknek köszönhetően megszámlálhatatlanul sok előzésre kerül sor.
Ha nem is az összes versenyen, de néhány rajtceremónián várhatóan fel fognak tűnni a grid girlök.
A leginkább a Forma–1-es közvetítésekből ismert sportriporter az egyik navigációs készülék-gyártó hivatalos hangja lett. Laza és vicces kifejezéseket, illetve F1-kiszólásokat is kapunk tőle.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
Ma reggel a McLaren is leleplezte idei fejlesztésű Forma–1-es autóját, mely a csapat klasszikus színét kapta meg.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
Az F1-közvetítések 2018-tól egy újabb érdekes perspektívával gazdagodnak. Golflabdaszerű új kamera kerül minden kocsira.
A Forma-1 világbajnokság utolsó állomásán a kétszeres világbajnok Fernando Alonso bejelentette, hogy saját e-sport-csapatot indít, utána pedig óriási csatában az F1 első videójátékos vb-címe is eldőlt.
Hallottunk már néhány extravagáns leánykérésről, de ilyen F1-es felütésűvel eddig még nem találkoztunk.
A Mercedes Forma 1-es csapata után a vetélytárs, a Sauber is fegyveres rablás áldozata lett Brazíliában, nem sokkal a Sao Paoló-i futam kezdete előtt. Az újabb incidens még inkább megkérdőjelezi, hogy a dél-amerikai nagyváros alkalmas helyszínnek tekinthető-e.
Ez esetben nemhogy csökkentették, hanem pont ellenkezőleg, növelték a sofőr lába alatti pedálok számát. Nem ok nélkül.